utorok, 10. mája 2016

Žabia princezná, bábika Bella

Konečne sa moje bábiky odhodlali nafotiť (respektívne moja lenivá ručička sa pohla :)) ) a vznikli nám popri tom neskutočne milé momenty..

Najskôr som objavila žabiaka a k tomu sa mi hneď posadila moja bábika Bella :).. Bella má lagúnovo sfarbené očičká a k nim rada nosí kvetovanú modrozelenú sukňu ,príde mi ako dobrá princezná, celá svetlá a má príjemne jemné tóny farieb zelenko modrej, k tomu kvetovaný vzor..






Čo myslíte, pobozká ho? :)) Leží tam ten žabiak spokojne..

Bella rada trávi čas so psíkom a tak vznikli zábery ako sa hrajú na mostíku, alebo len tak sedia pri strome a tešia sa z nádherného slnka..


Spokojná Bella.. ešte foto z archívu ;)


.....CMUK .. a krásny princ bol na svete.

2 komentáre:

  1. Wooou rozkošna princeznička :-) Maš šikovné ručky Dianka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuj dakujem a Tvoja krasna zahradka :))

    OdpovedaťOdstrániť