nedeľa 15. mája 2016

Zvedavá bábika Emily

Rozhodla som sa vytvoriť novú bábiku. Potrebovala som zmenu, niečo vylepšiť a dostala som novú inšpiráciu... :)

Skúsila som na radu novú látku, keďže tá pôvodná z ktorej som šila bábiky bola tenká a robili sa mi trošku také vlnky. Avšak ani táto s ktorou som dokončila Emily nie som spokojná a mala som veľa trápenia, keďže na druhej strane bola už trošku viac hrubá a tým pádom sa mi párala počas obracania a podobne. Takže na ďalšiu bábiku budem hľadať trošku iný materiál, niečo silnejšie aby to vydržalo aj večne keď bude hotová :).. a to je môj zámer, aby také krásne bábiky s nami boli čo najdlhšie...

Taktiež som si aj vytvorila nový podklad s trochu inou tváričkou. Potom som všetky podklady z papiera prekreslila na látku a po prekreslenom som prešila po dvojito zohnutej látke, pozrite si fotku.

To som potom vystrihla...
 

Ďalej trebalo časti preobrátiť a vypchať.. to teda nebola hračka, keďže tá látka bola trošku nevhodná.. ale na niekoľký krát som to už dotiahla.. :) veď som sa nevedela dočkať výsledku :))..

Ak sa mi toto všetko podarilo ako som chcela, tak som jednotlivé časti podávala dokopy s telíčkom a s krásnym víkendom mi pribudlo na svet dievčatko Emily :).


Emily bola veľmi zvedavá a hneď musela prejsť náš celý domček, skamarátiť sa s kozičkami, vtáčikom a dokonca si aj pošepkali s anjelikom...


Vzadu z vlasov som jej uplietla vrkočik ako pravej slečne :)..



Ako si tak sedela pri anjelikovi, mala som pocit, že si niečo šepkajú.. asi jej prial veľa šťastia a hovoril jej aká je milunká :)).. tak tá má preňho prichystala takéto krásne srdiečko <3 ..



Myslím si, že obhliadka nášho domu prebehla dobre a že sa u nás cíti spokojne čo poviete? :)

1 komentár:

  1. Woooou Dianka, to je absolútne ine vylepšenie, nádhera, nádhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť